Известие

Collapse
No announcement yet.

Не работят перките на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Баси, за първи път чувам някой да говори за охлаждане на двигател по налягане, а не по температура
    Теоретично е възможно, като се знае точното съотношение на вода към антифриз, като се знае тази смес при каква температура точно колко налягане прави, като се мерне и атмосферното налягане, тогава ЕКУ-то ще знае колко е загрял реално двигателя и ще знае кога да пусне перка.
    Баси, само като се замислиш над този вариант и не ти ли хрумва, че трябва да си някой , за да си помислиш да направиш охлаждането по този начин.
    Следващото е с тактов генератор зависещ от загряването на водата. Колкото по-трудно, толкова по-яко
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Е, и? Какво е особеното на охладителната му система?
      На охладителната - нищо, но температурата в цилиндрите на дизеловия мотор е по-ниска и съответно двигателят много трудно загрява при работа на място. Затова слагат печки и други приспособления, щото иначе през зимата половината време нямаш парно
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        Баси, за първи път чувам някой да говори за охлаждане на двигател по налягане, а не по температура
        Теоретично е възможно, като се знае точното съотношение на вода към антифриз, като се знае тази смес при каква температура точно колко налягане прави, като се мерне и атмосферното налягане, тогава ЕКУ-то ще знае колко е загрял реално двигателя и ще знае кога да пусне перка.
        Баси, само като се замислиш над този вариант и не ти ли хрумва, че трябва да си някой , за да си помислиш да направиш охлаждането по този начин.
        Следващото е с тактов генератор зависещ от загряването на водата. Колкото по-трудно, толкова по-яко
        Предположението за определянето на температурата по налягането очевидно в конкретния случай не е вярно.
        Но принципно това не е "луда идея" а и не съм я измислил аз.
        В много случаи в практиката се налага да се измерва дадена величина не пряко а косвено, поради това, че прякото измерване не винаги е възможно.
        Един от многото примери за такова нещо е определянето на дебит мерейки налягане.

        Изобщо косвените методи за измервания са цяла наука.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          ....
          Един от многото примери за такова нещо е определянето на дебит мерейки налягане.
          ....
          Интересно.
          Кажи колко е дебита в маркуч 1/2 инча с налягане 5 милиона атмосфери, примерно?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Интересно.
            Кажи колко е дебита в маркуч 1/2 инча с налягане 5 милиона атмосфери, примерно?
            Дебит чрез мерене на налягане се определя по следния начин:

            На тръбопровода чиито дебит тррябва да се определи се поставя стесняващо устройство с определен профил (нарича се дюза на Вентурий). Мери се налягането преди и след дюзата. Разликата между тези две налягания (пад на налягане) е пропорционална на дебита на флуида през тръбата.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Дебит чрез мерене на налягане се определя по следния начин:

              На тръбопровода чиито дебит тррябва да се определи се поставя стесняващо устройство с определен профил (нарича се дюза на Вентурий). Мери се налягането преди и след дюзата. Разликата между тези две налягания (пад на налягане) е пропорционална на дебита на флуида през тръбата.
              Викаш ще сложиш една стесняваща тръба и един ротаметър на главния водопровод на София и по този начин ще мериш дебита на водата в тръбопровода

              За това си зададох и конкретния въпрос, за да ми отговориш как ще измериш дебита в маркуча в този случай, като през 99% от времето се използва 99.5% от дебита на маркуча.
              Last edited by BO; d.m.y г., 14:35.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                Викаш ще сложиш една стесняваща тръба и един ротаметър на главния водопровод на София и по този начин ще мериш дебита на водата в тръбопровода

                За това си зададох и конкретния въпрос, за да ми отговориш как ще измериш дебита в маркуча в този случай, като през 99% от времето се използва 99.5% от дебита на маркуча.
                Ако искаш да водим някаква смислена дискусия, като начало започни да мe цитираш правилно.

                Някъде да съм използвал думата "ротаметър"?

                Това, което ти дадох като пример е подробно обяснено тук


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Ако искаш да водим някаква смислена дискусия, като начало започни да мe цитираш правилно.

                  Някъде да съм използвал думата "ротаметър"?

                  Това, което ти дадох като пример е подробно обяснено тук
                  Интересното е,че ти се заформяш като новия Цецко,рабираш от всичко,и си навсякъде по всяко време с готов отговор,споко няма пред кого да се изтъкваш,който е трябвало да доказва се е доказал,а човека с който спориш е един от тези хора..................Това за датчика че мери налягане беше адската простотия,но ти вместо да си признаеш че си сгрешил,започна нова спор,че реално може,но хората ти казаха че е неизпълнимо и скъпо в автомобилите
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Интересното е,че ти се заформяш като новия Цецко,рабираш от всичко,и си навсякъде по всяко време с готов отговор,споко няма пред кого да се изтъкваш,който е трябвало да доказва се е доказал,а човека с който спориш е един от тези хора..................Това за датчика че мери налягане беше адската простотия,но ти вместо да си признаеш че си сгрешил,започна нова спор,че реално може,но хората ти казаха че е неизпълнимо и скъпо в автомобилите
                    "Адската простотия" съм си я признал в пост № 33, ма пак явно си чел по диагонал.

                    Твое право си е да ме сравняваш с когото си искаш.
                    Чудно ми е защо толкова се дразниш когато някой каже нещо нестандартно?
                    Излезте малко от калъпа на стандартното мислене бре хора.
                    В крайна сметка ако твърдя нещо, което според теб не е вярно, то докажи го и другите пледоарии си ги спести.

                    И накрая вземи да проумееш следното:

                    Аз не съм тук за да се доказвам. И най-малкото пък пред хора като теб.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      "Адската простотия" съм си я признал в пост № 33, ма пак явно си чел по диагонал.

                      Твое право си е да ме сравняваш с когото си искаш.
                      Чудно ми е защо толкова се дразниш когато някой каже нещо нестандартно?
                      Излезте малко от калъпа на стандартното мислене бре хора.
                      В крайна сметка ако твърдя нещо, което според теб не е вярно, то докажи го и другите пледоарии си ги спести.

                      И накрая вземи да проумееш следното:

                      Аз не съм тук за да се доказвам. И най-малкото пък пред хора като теб.
                      ОК признал си си
                      Защо мислиш че се дразня/все пак ти не падаш по гръб,както и Цецо/,нямам против такива хора/той даже се промени и вече почти не пише глупости/.
                      Ок не се доказваш,но откъде знаеш аз какъв човек съм,че да ме коментираш...............

                      П.С.Айде със здраве
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        ОК признал си си
                        Защо мислиш че се дразня/все пак ти не падаш по гръб,както и Цецо/,нямам против такива хора/той даже се промени и вече почти не пише глупости/.
                        Ок не се доказваш,но откъде знаеш аз какъв човек съм,че да ме коментираш...............

                        П.С.Айде със здраве
                        Понеже доста спам се заформи, ще кажа кратко и ясно:

                        Когато лицето X твърди нещо, примерно 2 + 2 = 4
                        Ако лицето Y не е съгласен с това твърдение, следва да го докаже, или поне да се опита.

                        Това за мен е единствено вярната и смислена дискусия.

                        Сега прочети внимателно постовете след № 33.

                        В пост № 33 аз давам един пример. Следват въпроси, на които аз отговорям и разяснявам.


                        До момента в който вместо някой да ми опонира с аргументи, ако не е съгласен с моята теза......
                        се започва едно.............
                        Доказвал съм се...........по гръб не съм падал...........бил съм като филанкишията..........

                        И всякакви подобни глупости, без една дума по спорния въпрос.

                        Или,отново технически аргументираната дискусия се превръща за пореден път в мерене на п...и


                        Ето това ме дразни.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Стига бре,големи сте мъже какво се чепкате за глупости!
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #43
                            Да се върнем все пак към темата,моята практика с точно тази кола която имам от 2009 година показва че за толкова години експлоатация аз един единствен път съм имал възможност да си чуя охлаждащия вентилатор при работа на място.Това обаче не значи че колата няма нужда от такъв и колегата ако иска може да провери изправността му като направи една диагностика.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Понеже доста спам се заформи, ще кажа кратко и ясно:

                              Когато лицето X твърди нещо, примерно 2 + 2 = 4
                              Ако лицето Y не е съгласен с това твърдение, следва да го докаже, или поне да се опита.

                              Това за мен е единствено вярната и смислена дискусия.

                              Сега прочети внимателно постовете след № 33.

                              В пост № 33 аз давам един пример. Следват въпроси, на които аз отговорям и разяснявам.


                              До момента в който вместо някой да ми опонира с аргументи, ако не е съгласен с моята теза......
                              се започва едно.............
                              Доказвал съм се...........по гръб не съм падал...........бил съм като филанкишията..........

                              И всякакви подобни глупости, без една дума по спорния въпрос.

                              Или,отново технически аргументираната дискусия се превръща за пореден път в мерене на п...и


                              Ето това ме дразни.
                              Чакай бе май френд,тук спорен въпрос няма,какъв спорен въпрос,спора го заформи ти,след което го обърна в друга посока
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Чакай бе май френд,тук спорен въпрос няма,какъв спорен въпрос,спора го заформи ти,след което го обърна в друга посока
                                Ами сигурно нещо пак съм се объркал.

                                Хайде живи и здрави!


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X